پاسخ به سه پرسش رایج در مورد ایمپلنت

دسته: ایمپلنت , مطالب ویژه
شنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۵

آیا کاشت دندان با درد همراه است؟

از آنجایی که ایمپلنت دندانی تحت بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار در حین عمل درد نخواهد داشت اما پس از جراحی ایمپلنت بستگی به مدت زمان عمل ایمپلنت دندانی و کیفیت استخوان و واکنش بافتی بیمار مقداری درد و تورم قابل پیش بینی است که با تجویز دارو قبل و بعد از جراحی ایمپلنت دندانی به حداقل میرسد.

چرا ایمپلنت دندانی پر هزینه است؟

گرچه هزینه اولیه درمان با ایمپلنت ابتدا بالاتر به نظر می رسد در بسیاری از موارد با انجام درمان های سنتی تفاوت چندانی ندارد. منتها در این طرح درمان بایستی هزینه ایمپلنت دندانی، هزینه لابراتوار، هزینه مواد مصرفی اضافی همچون پودر استخوان، دستمزد جراح ایمپلنت را در نظر گرفت.

علاوه بر این با توجه با ماندگاری و دوام طولانی تر آن و عدم نیاز به دوباره کاری و درمان های مجدد، در طولانی مدت همیشه هزینه یک ایمپلنت به مراتب کمتر از روش های معمول خواهد بود . و این در حالیست که هزینه وقت تلف شده و ناراحتی هایی که برای دوباره کاری در درمان های معمول متحمل خواهید شد .

آیا ایمپلنت دندانی پس میزند؟

موفقیت درمان ایمپلنت ۹۷% می باشد!

بر خلاف پیوند بافت های نرم مانند ریه، قلب یا کلیه بدن، ایمپلنت دندانی را پس نمیزند. ایمپلنت دندانی از جنس تیتانیوم ساخته میشود که با بافت بدن کاملا سازگار است و در واقع با استخوان های اطراف یکپارچه میشود و جزئی از بدن میشود.

در صورت مشاهده موارد عدم موفقیت باید علت آن را در موارد غیر معمول همچون مهارت علمی و عملی ناکافی پزشک معالج، عدم رعایت بهداشت دهان و توصیه های انجام شده توسط بیمار و نهایتا” اتفاقات غیر معمول مانند ضربه به ایمپلنت ، دانست .

نوشته شده توسط:مدیر سایت - 164 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 498
برچسب ها:
دیدگاه ها
صرف نظر از پاسخگویی

کپچا * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.